Thursday, October 4, 2007

Nazca

Well, today at Nazca, just had the flight, amazing, those lines.. Though I was so happy I did not have breakfast.. It kind of makes you sick, all those turns. People still wonder about these lines that have been around for ages!

Tonight leaving for Arequipa where I will stay a few days and do the colca canyon, hopefully I will see some condors there!

Here some links: The coast at Lima
Road to Nazca, Pisco 1, and 2. The flight over the Nazca lines 1, and 2.

I`ll be away for a few days, colca canyon, on my own with a british dude for a part of it... I´ll b back monday late, to you in holland tuesday! See ya

9 comments:

Anonymous said...

mooi! blij dat je het goed hebt! en thx voor je berichtje, u is van hetzelfde mannelijke soort!! ;) x juul

Anonymous said...

Veel plezier daar. Haal uit het leven meer dan je wordt gegeven. Geniet ervan..

Faat

Anonymous said...

In gedachten reis ik met je mee, lees hier gretig, net of ik het continent nog een keer doe maar dan door jouw ogen.

Have fun!!

JC

www.langsdedijk.nl

Anonymous said...

Cool, dat we jouw filmpjes kunnen zien! Pisco zal wel een diepe indruk hebben gemaakt, zeg!

Goede reis verder

Anonymous said...

o wow je was er al en ook al online te volgen, helemaal top !

enjoy, enjoy, enjoy !!!

Anonymous said...

Dag Marcel!
Omdat ik even druk was met een actie voor Pure Chance, was je voor mij gevoelsmatig vlugger gevlogen (maal twee) dan waar ik mij op had ingesteld. Ik wilde je graag nog een goede reis wensen voordat je vertrok, maar aangezien je pas bent begonnen en de vrijheid hebt gekozen nog lang niet naar huis te gaan (nog lang nog niet, nog lang nog niet!) geldt mijn wens eigenlijk nog voor maanden! Ik heb alles gelezen én bekeken, het is erg leuk om een beetje met je mee te kunne reizen langs deze weg. Pisco maakt indruk, ook op mij. En dan kijk ik naar buiten, met het volle zicht op een gestructureerd plaatsje in Nederland. Van de huizen tot en met de bijna vlekkeloze prullenbaken op straat. Zo anders ..

Ik wens je alle goeds en heel veel bijzondere ervaringen. Ik blijf meelezen!


ps. de rozenverkoop voor Pure Chance is erg goed gegaan! Ik dacht misschien vind je het wel leuk dat even te weten :)


Tot een volgend keer!!

Anonymous said...

* kunnen en bakken

voor de volledigheid ;)

Marcel said...

@ all, dank jullie voor jullie berichtjes, erg fijn te zien dat mensen me lezen en volgen!!!

@ maartje, goed te lezen! Het zou ook maar zo voor een plaats als Pisco kunnen zijn...

Dr. Tim McGuinness, archaeologist, engineer, and publisher said...

The Nazca geoglyphs are truly amazing! But, for a lot more photos and the most complete website ever created on the Nazca Lines and surrounding geoglyphs you should visit www.NazcaMystery.com!