Sunday, November 25, 2007

You don´t...

Hola everyone! After a 60 hour bus trip (yes you are reading it correctly) with some delays and so I arrived in Guayaquil, Equador. Arriving at 5 am is not ideal, first staying at a couch (within the walls of the hostal) before people woke up to give me a room.

After getting a room and a well deserved shower I immediately went to the office to book a tour. Well, I´m quite sure you don´t want to see where I will be for the next 8 days. I will return the 3rd of December to Quito. Here I will stay for a few days (laundry, hanging aroudn, updating blog) before going on to Colombia.

It is kind of strange, these 8 days will cost me more then the past 8 weeks (yes it has been that long) but will be worth it.

Well, take care and till the third of December

10 comments:

Anonymous said...

Marcel.
Wij zijn blij om wer wat van je te horen.Zes dagen niets horen is wel lang. Heb je nog leuke dingen gezien tijdens je lange reis met de bus.Hoe moeten we ons zo'n reis voorstellen qua comfort.Welke trip heb je nu geboekt, ga je vanaf hier naar de Galapos? We horen het graag en tevens een indicatie wanneer je weer een klein berichtje kunt sturen.

Groeten

Pa en Ma

Anonymous said...

Geniet even van die luxe, je hebt het verdiend! :-)
Volgens mij reist Sarah vlak achter je aan, ik lees steeds dezezelfde verhalen, maar bij jou altijd net wat eerder... en leuker :-))

Hier gaat alles goed, en ik zal je binnenkort misschien nog verbazen, maar dat komt binnenkort dan wel!

Dikke kus, Marije

Anonymous said...

maar wel ff die link doen hè ! gemenerd ! die 6o uur in de bus vind ik net goed hahaha ; )

'njoY !!! (zei ze... pfff... alsòf... ; )

Anonymous said...

Hi broer,

Leuke verhalen hoor! Fantastische foto's. Het ziet er naar uit dat je je nog steeds goed vermaakt. Nou ja... dat is maar goed ook want je mag nog even. Hier is het koud en nat. Ik ben goed jaloers op je alhoewel ik alleen voor de luxe zou gaan :)

Verder gaat het allemaal goed in Deventer. Binnenkort verhuizen (24 dec)! Ik stuur je wel foto's van la nueva case wanneer ik ze heb.

Vale hombre. Hasta la proxima. Prosperos viaje. Zorg goed voor jezelf.

Dennis

Anonymous said...

Hey Marcel,

Ben nog steeds van je verhalen aan t genieten... You are living the dream, man! Keep on going strong!
Volgend weekend met een hyves-nmlk-groepje (o.a. SSie, Alex1, Sanne, Huib, Siem, Adrie)naar de ardennen, heb er al helemaal zin in. Gaan ook het kadootjesspel doen voor sinterklaas, tja jongen dat mis je allemaal;)!
Veel plezier!
Groetjes, Kim

Anonymous said...

Ligt het dan aan mijn browser? Want ik kan die link dus niet openen. Weet ik nog niet welke trip je geboekt hebt. Ach, ik wacht wel gewoon tot de 3e en lees dan je verslag.;-)

Anonymous said...

Dag Marcel!

Dat wat er achter het linkje schuilgaat is echt erg mooi, alhoewel de foto's en verhalen tot nu toe ook al tot de verbeelding spreken! Terwijl ik digitaal op de link klik, kijk jij aldaar analoog fijn rond, ik hoop van harte dat je het fijn hebt. Het kost wat, maar dan héb je ook wat, het ervaren en de blijvende herinneringen zijn kosteloos onbetaalbaar!

Op een of andere manier laat je zien hoe mooi de wereld kan zijn, en hoe het is om te doen wat je hart je ingeeft. Bijzonder.

Anonymous said...

Hey Marcel,

Je bent goed bezig! Wat een prachtige foto's...

groetjes,

Ellen

Anonymous said...

Hoi Marcel.
Wij hebben de CD met foto's ontvangen. Ook hier weer prachtige foto's. Wij waren verrrast door jou kerstcadeau aan ons en Dennis. Wij vinden het supermooi en van prachtige kwaliteit.Hier is alles weer OK. Met de dieren is het laatste week prima gegaan en er zit weer verbetering in de conditie. Straks de nodige dieren naar de Noordshow en maar afwachten wat het wordt. Dennis krijgt zijn appartement al op de 17de of eerder. Wij hebben de foto's gezien en het ziet er strak uit. Wij zullen jou missen bij het kerstdiner maar hopen en denken dat jij daar op dat moment ook wel zult genieten. Wat een impressies sla je op. Je hebt straks bij terugkeer een hele maand om anderen deelgenoot te maken.Wij zijn benieuwd of je Anita Eising nog zult ontmoeten. Dat zou leuk zijn.Het gaat hier verder goed en wij zien jou bericht met belangstelling tegemoet.

Groeten

Pa en Ma.

Anonymous said...

heej Mars, Venus hier! net terug van paar dagen met liefje lekker weg in eigen land..fietsend door de regen.. very romantic maar sjeetje, die link van jou sla ik op in Favorieten!! geniet lekker, wat een super reis, dikke zoen van mij, Juul!